Potęga Google Analytics Platforma Google Analytics to potężne narzędzie, bez którego wielu specjalistów z dziedziny SEM i SEO nie wyobraża sobie pracy...
Kategoria - Aktualności
Zmiana interfejsu Google Ads
Nowy Google Ads – prostszy interfejs Google powiedziało dość staremu interfejsowi Google Ads. Stary wygląd platformy reklamowe firmy z Krzemowej Doliny...
Google aktualizuje algorytm w wyszukiwarkach
Czy ktoś majstruje przy algorytmie Google? Sierpień dla ludzi z branży SEO rozpoczął się bardzo interesująco. Specjaliści zza oceanu zauważyli, że niektóre...
Nowość w Google Ads(AdWords)
Unikalne reklamy elastyczne Google Ads Pomysł przedsiębiorstwa z Doliny Krzemowej jest na razie w fazie beta, ale zyskał już on wielu zwolenników. Elastyczne...
Żegnaj Google AdWords, witaj Google ADS
System reklamy płatnej wyszukiwarki Google powstał w roku 2000 i przez 18 lat zapewnił swojej firmie rolę lidera zarówno pod kątem uzyskiwanych przychodów z...
Google wyjaśnia działanie Crawl Budgetu
Google na swoim blogu wyjaśniło działanie tak zwanego crawl budgetu. Jednocześnie rozprawia się z kilkoma popularnymi mitami na ten temat. Co może wpływać na...
4. edycja spotkania SemKRK
W Krakowie 27. stycznia odbędzie się czwarta edycja SemKRK – cyklicznego spotkania osób zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych, SEM i...
HTTPS potrzebny do ochrony poufnych informacji od 2017
Google ostrzega właścicieli stron, że z końcem stycznia 2017 Chrome będzie oznaczać strony, które nie mają HTTPS, a zawierają poufne informacje jako...
Jak zmieniały się Bing Ads w 2016 roku? Oficjalne podsumowanie Microsoftu.
Przedstawicielka Binga, Christi Olson, na łamach SearchEngineLand opublikowała swoje podsumowanie na temat zmian w reklamach Binga, które zaszły w 2016 roku...
Google Trends 2016 – podsumowanie roku w Polsce i na świecie
Google jak co roku opublikowało ranking haseł, które znacząco zyskały na popularności w 2016. Jakie hasła najbardziej interesowały internautów? Na świecie...