Spis treści
Unikalne reklamy elastyczne Google Ads
Pomysł przedsiębiorstwa z Doliny Krzemowej jest na razie w fazie beta, ale zyskał już on wielu zwolenników. Elastyczne reklamy w wyszukiwarkach pomogą jeszcze skuteczniej docierać do odbiorców. Na czym to polega? W odróżnieniu od tradycyjnej reklamy Google Ads, elastyczne pozwolą stworzyć wiele nagłówków i opisów, z których to algorytm Google będzie stosował różne ich konfiguracje, aby wyświetlić reklamę, która odznacza się najwyższą skutecznością i najlepiej oddziaływuje na użytkowników wyszukiwarki.
Z reklamami elastycznymi zyskasz wiele
Nowość firmy Google pozwoli wyświetli odbiorcom nie dwie, lecz aż do trzech linijek nagłówka. Na ekranach pojawią się także dwa pola z treścią reklamową. Ilość znaków każdej zwiększy się do 90. W tradycyjnej reklamie Google Ads opis zagospodarować mogliśmy liczbą 80 znaków.
Większa ilość nagłówków oraz treści reklamowych skutkować będzie także braniem udziału w większej ilości aukcji. Z reklamami elastycznymi prawdopodobieństwo wyświetlenia reklamy znacząco podniesie się, ponieważ pasować będzie ona do szerszej ilości zapytań użytkowników.
Pomysł elastycznych reklam Google wydaje się być ciekawym rozwiązaniem, które znacząco wpłynąć może na marketing w wyszukiwarkach. Na początku sierpnia elastyczne reklamy testowane były tylko w angielskiej wersji językowej. Dziś korzystać możemy już z wszystkich dostępnych opcji językowych. Reklamy elastyczne Google Ads stale pozostają w fazie beta. Na ostateczny rozwój wydarzeń pozostaje nam jeszcze poczekać i uzbroić się w cierpliwość.