Spis treści
Nowy Google Ads – prostszy interfejs
Google powiedziało dość staremu interfejsowi Google Ads. Stary wygląd platformy reklamowe firmy z Krzemowej Doliny już się znudził. Firma postanowił odświeżyć wygląd platformy reklamowej Ads, aby była ona bardziej funkcjonalna i efektywna. Nowy design jest prosty, ale to właśnie dzięki temu znacząco wpływa to na usprawnienie pracy użytkowników.
Zmiany, zmiany, zmiany…
Google wprowadziło szereg zmian, aby korzystający z platformy Google Ads jeszcze lepiej radzili sobie z obsługą kampanii. Od teraz wygląd interfejsu jest prostszy, a liczba elementów graficznych została zredukowana. Tworzenie kampanii nie musimy przełączać się już pomiędzy zakładkami, wszystko następuje krok po kroku. Oszczędzamy przy tym sporą ilość czas. Do nowego interfejsu Google Ads została dodana karta “Przegląd”. Znajdziemy w niej sporą ilość danych poświęconych naszej kampanii takich jak: wyszukiwana hasła, wykresy, statystyki mówiące o urządzeniach na których wyświetla się reklama, lokalizację użytkowników. Ogromna ilość danych, która pomoże zoptymalizować kampanię, aby odnosił jak najlepsze rezultaty. W interfejsie Google Ads znajdziemy nową opcję – rozszerzenie promocji. Przeznaczona dla sklepów internetowych funkcja w dodatkowym wierszu pozwala na poinformowanie klientów o wszelkiego rodzaju obniżkach cenowych.
Dla użytkowników, którzy cenili sobie stary wygląd Google Ads, internetowy potentat udostępnił możliwość zmiany oblicza platformy na starszą, sprzed updatu.
Interfejs Google Ads stale się wzbogacany jest o nowe funkcję, które stwarzają coraz to większe pole do popisu dla specjalistów optymalizujących kampanię.