Spis treści
Dodaj własne logo – nowość od Google
20 Sierpnia firma z Doliny Krzemowej poinformowała o aktualizacji formy elastycznych reklam displayowych. Od teraz na naszych ekranach oprócz samego tekstu pojawiać będzie się mogło logo firmy. Google postanowiło dodać ten element, aby umożliwić markom jeszcze lepszą promocję. Ekspozycja własnego logotypu firmy będzie oddziaływać na odbiorców, co zwiększyć może efektywność reklam displayowych. O przesłaniu loga do zasobów decydować będzie osoba zarządzająca daną reklamą, ponieważ nie jest to warunek konieczny, aby wyświetlać nasz przekaz promocyjny.
Twórz lepsze wizualnie reklamy displayowe
Oprócz możliwości dodania własnego loga, Google ulepszyło wygląd elastycznych reklam displayowych. Wprowadzono nową czcionkę oraz odświeżony, zaokrąglony przycisk CTA.
Aktualizacja Google ulepszy także wizualny aspekt reklam. Kolorystyka tworzonych komunikatów dopasowana będzie na podstawie grafik, które przesłałeś do Google Ads. System dobierze kolor tekstu oraz przycisku CTA, aby efekt wizualny całej reklamy był jak najlepszy. W ten sposób elastyczne reklamy displayowe wyglądać będą profesjonalnie, niczym te tworzone przez najlepszych grafików komputerowych.