Aktualności Analityka Internetowa Google

Google Signals – nowa funkcja w Google Analytics

Google Signals - nowa funkcja w Google Analytics

Potęga Google Analytics

Platforma Google Analytics to potężne narzędzie, bez którego wielu specjalistów z dziedziny SEM i SEO nie wyobraża sobie pracy. Umożliwia ona śledzenie różnorakich zachowań użytkowników odwiedzających witryny i decydujących się na kliknięcie w oferowaną przez nas reklamę. Dzięki Google Analytics możemy lepiej zrozumieć naszych potencjalnych klientów. Pozwala to na zoptymalizowanie naszych kampanii, aby z większą dokładnością trafiały w segment użytkowników, których chcemy pozyskać. Niedawno firma założona przez Larry’ego Page’a i Siergieja Brina do platformy Analytics wprowadziła nową funkcję – Google Signals.

Zrozum lepiej swoich użytkowników dzięki Google Signals

Google Singals pozwoli specjalistą zajmującym się marketingiem w wyszukiwarkach jeszcze lepiej poznać zachowania osób odwiedzających strony internetowe. Dzięki nowości od Google, remarketing skierowany do użytkowników będzie trafiał z jeszcze większa dokładnością. Wszystko dzięki temu, iż za pomocą Google Signals, odpowiednia reklama wyświetlana będzie użytkownikowi na dowolnym urządzeniu. Jeżeli potencjalny klient odwiedzi naszą witrynę na telefonie, reklama wyświetlana będzie także na ekranie komputera. Signals pomoże jeszcze lepiej śledzić drogę użytkownika do Twojej witryny, oszacować faktyczną liczbę użytkowników, a nie urządzeń i dokładniej poznać kanały jakie wybierają potencjalni klienci.

Wszystkie dane zbierane będą otrzymywane w szczegółowych i cyklicznie tworzonych raportach.

Pamiętajmy, że nowa możliwość od Google znajdzie zastosowanie tylko w przypadku, gdy użytkownicy zgodzą się na “Personalizację reklam”.

 

O Autorze

Redakcja magazynsem.pl

Chcesz do nas dołączyć i promować swój biznes lub osobę na ramach magazynsem.pl ? Napisz na redakcja@magazynsem.pl, w temacie wiadomości: "współpraca - magazynsem.pl".