Aktualności

YouTube wprowadza 6-sekundowe wydłużenie kampanii TrueView

YouTube - serwis video

YouTube udostępnia uzupełnienie do kampanii reklamowych TrueView. Specjaliści wprowadzili 6-sekundowe wydłużenie reklam, których oglądający nie będą mogli pominąć. Nowa forma promocji w znanym serwisie video nosi nazwę Bumper.

Uzupełnienie kampanii TrueView

Reklama Bumper dostępna będzie z poziomu AdWords i rozliczana w modelu CPM (Cost Per Mile). Google oferuje reklamę jako uzupełnienie do kampanii TrueView i ma pozwolić na przekazanie większej ilości treści, a przede wszystkim osiąganie większych zasięgów.

Jednym z testerów nowej formy promocji była wytwórnia Atlantic Records, która promowała w ten sposób nowe albumy. Dodatkowe kilka sekund video pozwoliło na dostarczenie dłuższej wiadomości o artystach i wydawanych płytach. Według Fiony Byers – managera marketingu znanej wytwórni – reklama Bumper była bardziej efektywna od tradycyjnej formy TrueView.

Uzupełnienie kampanii TrueView będzie dostępne dla reklamodawców od maja.

O Autorze

Redakcja magazynsem.pl

Chcesz do nas dołączyć i promować swój biznes lub osobę na ramach magazynsem.pl ? Napisz na redakcja@magazynsem.pl, w temacie wiadomości: "współpraca - magazynsem.pl".