YouTube udostępnia uzupełnienie do kampanii reklamowych TrueView. Specjaliści wprowadzili 6-sekundowe wydłużenie reklam, których oglądający nie będą mogli pominąć. Nowa forma promocji w znanym serwisie video nosi nazwę Bumper.
Uzupełnienie kampanii TrueView
Reklama Bumper dostępna będzie z poziomu AdWords i rozliczana w modelu CPM (Cost Per Mile). Google oferuje reklamę jako uzupełnienie do kampanii TrueView i ma pozwolić na przekazanie większej ilości treści, a przede wszystkim osiąganie większych zasięgów.
Jednym z testerów nowej formy promocji była wytwórnia Atlantic Records, która promowała w ten sposób nowe albumy. Dodatkowe kilka sekund video pozwoliło na dostarczenie dłuższej wiadomości o artystach i wydawanych płytach. Według Fiony Byers – managera marketingu znanej wytwórni – reklama Bumper była bardziej efektywna od tradycyjnej formy TrueView.
Uzupełnienie kampanii TrueView będzie dostępne dla reklamodawców od maja.