Google przygotował nową wersję mobilną narzędzia Analytics w oparciu o technologię Material Design. Dodane zostały specjalne udogodnienia, które mają uprzyjemnić pracę analitykom internetowym. Odświeżenia doczekało się również logo.
Nowa mobilna wersja Google Analytics
Poprzedni design został stworzony w 2011 roku i wymagał wprowadzenia usprawnień. Wraz ze wzrostem ruchu z urządzeń mobilnych tenże krok nie jest dla nikogo zaskakujący. W przygotowanej aplikacji użytkownik ma możliwość sprawdzenia interesujących go statystyk w łatwy i przyjemny sposób . Dodano wiele podstron z możliwością przechodzenia między danymi przy pomocy przesunięcia palcem zaś po kliknięciu w metryki przechodzimy do szczegółowych danych. Z łatwością można również udostępnić dane innym użytkownikom.
Na samym stracie mamy możliwość przejścia przez instruktaż pokazujący, jak obsługiwać nową wersję Google Analytics. Aktualizacja jest wprowadzana stopniowo i już wkrótce powinna pojawić się u wszystkich osób korzystających z mobilnej wersji narzędzia.