Umiejętne zarządzanie informacjami i statystykami dostępnymi na platformie Google Ads może przynieść przedsiębiorstwu niewyobrażalny sukces. Bogactwo możliwości jakie daje nam firma z Doliny Krzemowej pozwala jeszcze lepiej dotrzeć do klientów zainteresowanych usługami Twojej firmy. Nasze reklamy dostosować możemy tak, aby były jeszczej skuteczniejsze, a do zarządzania potrzebujemy tylko komputera i dostępu do internetu. Ale co zrobić w sytuacji, gdy nie możemy skorzystać z PC’ta, a mimo to chcemy cały czas być na bieżąco z naszymi reklamami? W tym wypadku wystarczy zaopatrzyć się w aplikację mobilną Google Ads. Z nią gdziekolwiek będziesz, możesz trzymać rękę na pulsie.
Możliwości Google Ads Mobile
Smartfon i internet – tego potrzebujesz, aby skorzystać z mobilnej aplikacji Ads. Obojętnie czy znajdujesz się w kawiarni, galerii handlowej, autobusie lub na spacerze. Wystarczy kilka kliknięć, aby zarządzać kampaniami reklamowymi Google. Aplikacja mobilna stawia przed Tobą wiele możliwości.
Za sprawą paru uderzeń w ekran dotykowy możesz wyświetlać statystyki kampanii. W łatwy sposób dostosujesz stawki i budżety, aby Twoje reklamy wyświetlały się na określonych urządzeniach, w ustalone dni i godziny. Aplikacja daje Ci możliwość zmieniania, dodawania i usuwania słów kluczowych z danych grup reklam. Wyszukiwanie odpowiednich grup i kampanii jest dziecinnie proste za sprawą wyszukiwarki. Na Twojego smartfona przychodzą także bieżące powiadomienia i ostrzeżenia. Mobilna wersja umożliwia wykonanie połączeń do ekspertów Google, w wypadku jakichkolwiek wątpliwości.
Z aplikacją Ads możesz w łatwy i skuteczny sposób zarządzać kampaniami gdziekolwiek jesteś. Nie potrzebujesz ogromnej ilości miejsca. Zarządzasz urządzeniem, które w obecnych czasach posiada każdy, a mieści się w kieszeni jeansów lub torebce.