Przedsiębiorstwa coraz częściej przenoszą swoje działania promocyjne w świat wirtualny. W internecie łatwiej znaleźć potencjalnego klienta. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu wielu kanałów, znacznie prościej jest promować swój biznes. Jedną ze skutecznych metod docierania do klientów jest reklama za pośrednictwem Google Ads. Można stworzyć ją samodzielnie, ale znacznie lepiej zlecić to agencji marketingu internetowego, która posiada odpowiednią wiedzę. Jak rzeczywiście zweryfikować, czy dana agencja zna się na prowadzeniu kampanii Ads? Przy wyborze specjalistów warto zwrócić uwagę czy posiadają oni certyfikat Google Partners.
Co wyróżnia partnerów Google?
Certyfikat Google Partners mogą zdobyć tylko i wyłącznie agencje, w których szeregach znajdują się specjaliści posiadający wiedzę z zakresu Google Ads. Aby uzyskać odpowiednie kompetencje, muszą oni ukończyć rozbudowany kurs przygotowany przez Google. Wiedza weryfikowana jest testem, którego pozytywny wynik uprawnia do posiadania certyfikatu z reklamy Google Ads. Dodatkowo, aby stać się Partnerem Google firma musi na wszystkich zarządzanych kontach przekroczyć koszt 10000 dolarów na reklamę (w Polsce przelicza się to na złotówki), wykazać się wzrostem przychodów z działań reklamowych i pokazać, że potrafi utrzymywać stałych i pozyskiwać nowych klientów.
Status partnera Google to idealny sposób na zweryfikowanie czy firma, której pragniesz zlecić swoje działania marketingowe, posiada doświadczenie i kwalifikacje z zakresu reklamy internetowej. Posiadanie certyfikatu partnerskiego wyróżnia agencję i nadaje jej prestiżu. Potwierdza, że pracują w niej specjaliści, którym działania marketingowe nie są obce i wiedzą jak skutecznie tworzyć reklamy w przestrzeni internetowej.