Aktualności

Google eksperymentuje z kartami lokalnych biznesów

Konwertuj kolory w wyszukiwarce Google

Google testuje nową metodę promocji lokalnych biznesów w wynikach wyszukiwania. Dodatkowe informacje o firmach pojawiają się w formie kart z efektem karuzeli. Karty pojawiają się w górnej części wyników i pomogą dotrzeć z produktami oraz usługami do szerszego grona osób.

Karty lokalnych biznesów Google

Karty lokalnych biznesów w Google

Po usunięciu reklamy AdWords z bocznego panelu, Google szuka sposobów udoskonalenia wyników wyszukiwania. Karty pozwolą lokalnym firmom na umieszczenie dodatkowych informacji o swojej działalności. Jest to pierwszy przypadek, w którym Google wprowadził efekt animacji w wynikach wyszukiwania.

Karty lokalnych biznesów pojawiają się zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i komputerach. Na komputerach wyświetlają się obok tzw. panelu wiedzy, który zawiera szczegółowe informacje o danej firmie takie jak lokalizację, godziny otwarcia, czy mapę. W testach nowej funkcji bierze udział kilkadziesiąt firm z USA.

O Autorze

Redakcja magazynsem.pl

Chcesz do nas dołączyć i promować swój biznes lub osobę na ramach magazynsem.pl ? Napisz na redakcja@magazynsem.pl, w temacie wiadomości: "współpraca - magazynsem.pl".