Google Google Ads Marketing Internetowy Narzędzia

Promowanie aplikacji w Google Ads

Promowanie aplikacji w Google Ads

Chyba żaden człowiek korzystający ze smartfona nie wyobraża sobie bez niego życia. Telefony są z nami obecnie w każdym momencie. Korzystamy z nich w pracy, w szkolnej ławce, podczas czasu wolnego. Ich zawartość ułatwia nam funkcjonowanie na wielu płaszczyznach. Aplikacja sklepowa pozwala nam zaoszczędzić pieniądze podczas zakupów, Youtube umożliwia wyświetlania ulubionych filmików, aplikacje randkowe łączą ludzi, Istnieje również szereg innych programów, których posiadanie przynosi wszelkiego rodzaju korzyści, umila bądź zabija czas. O wielu nawet nie słyszeliśmy. Świetnym sposobem, aby wyjść z cienia w świecie aplikacji jest jej promowanie w ramach uniwersalnych kampanii w Google Ads. Wybierając taką formę reklamy Twój produkt szybciej dotrze do świadomości odbiorców.

Jak działa promowanie aplikacji w Ads?

Tworząc reklamy aplikacji w Google Ads nie musisz ich samodzielnie projektować. W tym wypadku zrobi to za Ciebie Google. Na podstawie informacji o Twoim programie, algorytm automatycznie wygeneruje sugerowany tekst reklamy. Ponadto uzupełni wiedzę o podane przez Ciebie wiadomości. W efekcie czego powstanie reklama przystosowana do wyświetlania się w różnych miejscach sieci Google. Możesz także z łatwością skierować przekaz na dane jeżyki lub lokalizacje.

Przekazy promocyjne Twojej aplikacji mogą wyświetlać się w wielu miejscach w sieci. Sieć reklamowa Google obejmuje wyszukiwarkę i jej partnerów, sklep Google Play, serwis Youtube, Gmail i wiele innych miejsc. Algorytm Google dopasuje format reklamy odpowiednio do danego miejsca, a spośród wielu wypróbowanych konfiguracji wybierze najtrafniejszą dla użytkownika.

Reklama promowanej aplikacji może wyświetlać się na różne sposoby. Użytkownicy mogą zetknąć się z Twoim przekazem promocyjnym w różnoraki sposób; wyszukując słowa kluczowe opisujące Twoją aplikację lub jej kategorię, odwiedzając stronę innej podobnej aplikacji, wyświetlając reklamę w serwisie Youtube, Gmailu.

Google Ads automatycznie dostosuje najbardziej trafne reklam do najbardziej trafnych miejsc w sieci reklamowej.

Ponadto określając cel jaki chcesz osiągnąć poprzez uniwersalne kampanie promujące aplikacje, możesz dostosować koszty jakie jesteś w stanie ponieść za interakcję z Twoją reklamą. Ustawienia umożliwiają:

  • położenie większego nacisku na instalację aplikacji
  • położenie większego nacisku na działania w aplikacji
  • położenie większego nacisku na zwiększenie wartości działania w aplikacji

Uniwersalne kampanie promujące to idealny sposób na osiągnięcie sukcesu. Wykorzystując ich potencjał możesz dotrzeć do wielu użytkowników, którzy nie mieli jeszcze styczności z Twoim produktem. Z Google Ads możesz zaznaczyć swoją obecność na rynku i odpowiednio wypełniać cele marketingowe, wszystko w ramach określonego przez Ciebie budżetu.

O Autorze

Redakcja magazynsem.pl

Chcesz do nas dołączyć i promować swój biznes lub osobę na ramach magazynsem.pl ? Napisz na redakcja@magazynsem.pl, w temacie wiadomości: "współpraca - magazynsem.pl".