Google wprowadziło nowości w Google Moja Firma. Obecnie po zalogowaniu do serwisu możesz zobaczyć ogólną liczbę wejść na Twoją podstronę – skąd pochodzą odwiedzający oraz w jaki sposób trafili na profil Twojej firmy.
Spis treści
Google Search vs. Google Maps
Pewnie zawsze Cię interesowało skąd pochodzą odwiedzający Twój profil? Zarówno Google Search, jak i Google Maps przekierowują ruch do stron Google Moja Firma. Od teraz istnieje możliwość wglądu do statystyk, z których dowiemy się ilu odwiedzających pochodzi z wyszukiwarki, a ilu z map Google.
Jak odwiedzający znajdują Twoją stronę?
Bezpośrednio czy poprzez wyszukiwarkę? Czasem użytkownicy trafiają na Twoją stronę bezpośrednio po wpisaniu nazwy branży lub firmy w wyszukiwarce, innym razem po wyszukaniu powiązanych słów kluczowych. Niestety dalej nie można podejrzeć dzięki jakim frazom kluczowym została znaleziona Twoja wizytówka, ale za to istnieje możliwość wglądu i porównania liczby użytkowników, którzy trafili do Ciebie bezpośrednio lub po wyszukaniu.
Co dalej z Google Moja Firma?
Po wprowadzeniu tych funkcjonalności, Google uważa, że statystyki Google+ są już zbędne, ale za to zamierza dalej rozwijać panel Google My Business poprzez dodanie jeszcze większej ilości nowych rozszerzeń w najbliższej przyszłości. Czekamy na więcej!