Wyszukiwarka internetowa Google jest obecnie najbardziej obleganym miejscem, w którym ludzie poszukują różnego rodzaju informacji. To właśnie do niej kierujemy zapytania odnośnie pożądanych przez nas danych. Z wyszukiwarki korzysta młodzież w wieku szkolnym, studenci, dorośli – dosłownie wszyscy. Z jej pomocą odnajdujemy interesujące nas produkty i usługi. Dzięki niej sukces osiągają przedsiębiorcy. Tworząc dobrą stronę internetową i odpowiednio pozycjonując ją, możemy osiągać wysokie wyniki w organicznych tj. bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Ale co zrobić w przypadku gdy firmy nie stać na stworzenie witryny? Z pomocą mniejszym przedsiębiorstwom przychodzi Wizytówka Google Maps.
Zalety Wizytówki Google Moja Firma
Stworzenie wizytówki pozwala bezpłatnie osadzić firmę w mapach Google. Dzięki niej możemy wyeksponować najważniejsze informacje o przedsiębiorstwie takie jak:
- adres
- miejsce na mapie
- numer telefonu
- godziny otwarcia
- link do witryny
- branże firmy
- wygląd firmy od środka
Szczegółowe informacje znacząco ułatwiają podjęcie decyzji potencjalnemu klientowi. Twoja firma widoczna jest na mapie, a precyzyjne dane zwiększają prawdopodobieństwo skorzystania z usług. Klient może odwdzięczyć się i ocenić Twoje przedsiębiorstwo. Ocena w skali 1-5 będzie widoczna dla innych użytkowników.
Tworząc Wizytówkę mamy szansę pojawić się wyżej w wynikach wyszukiwania, nie wydając ani grosza. Jest to ogromna szansa dla mniejszych firmy, które nie posiadają dużych nakładów pieniężnych na stronę internetową. Warto zaznaczyć, że z Wizytówek Google Maps korzystają nie tylko lokalni przedsiębiorcy. To bezpłatne narzędzie bardzo mocno pomaga także w pozyskiwaniu i kontakcie z klientem większym firmom.
Dołączenie biznesu do map popularnej wyszukiwarki jest proste i szybkie. Wystarczy posiadać konto Google. Aby dodać przedsiębiorstwo wystarczy odwiedzić “Google Moja Firma”. Tam po krótkim uzupełnieniu danych możemy zaznaczyć swoją obecność w przestrzeni internetowej.
Bezpłatne umieszczenie przedsiębiorstwa w mapach Google pozwala dostarczyć niezbędnych informacji potencjalnym klientom, wyświetlać się wyżej w wynikach wyszukiwania. a co za tym idzie pozyskiwać nowych klientów.