Planując kampanię reklamową w sieci reklamowej Google Ads ważne jest, aby odpowiednio ją zaplanować. Nieprzemyślane działania mogą przynieść straty finansowe, w efekcie czego nasze działania marketingowe nie przyniosą żadnych rezultatów.
Jednym z najważniejszych kroków podczas planowania jest ustalenie na jakie słowa kluczowe chcemy wyświetlać naszą reklamę. Możemy zrobić to samodzielnie, ale opieramy się wtedy tylko na naszej intuicji i domysłach. O wiele prościej jest skorzystać z narzędzia, które pokaże nam jaki potencjał drzemie w rozważanych przez nas słowach kluczowych. Nowy Google Keywords Planner jeszcze lepiej pomoże rozwiać trapiące nas wątpliwości, a dodatkowo dostarczy nam wielu informacji, które pozwolą skutecznie i efektywnie zaplanować kampanię w wyszukiwarce.
Witaj nowy Keyword Plannerze!
Nowa platforma Google Ads – nowy Keyword Planner. Odświeżony został wygląd narzędzia i lepiej komponuje się on teraz z całością platformy. Obecnie w planerze znajdziemy funkcje, których odnalezienie było nieco utrudnione. Na podstawie słów kluczowych Google oszacuje teraz dane na temat Twojej kampanii; maksymalny koszt kliknięcia, CTR, czy choćby liczbę potencjalnych wyświetleń reklamy. W nowej wersji Keyword Plannera dodać możesz także wiele fraz kluczowych, co znacząco zaoszczędzi Twój cenny czas. Jeżeli interesują Cię dane odnośnie kliknięć z urządzeń mobilnych lub desktopowych oraz lokalizacji, prosto i łatwo jest odnajdziesz!
Nowy Keyword Planner to ogromne udogodnienie dla specjalistów z branży SEM, ale nie tylko. W oparciu o planer treści tworzyć mogą także osoby pracujące w branży SEO. Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwania poparta danymi to klucz do sukcesu!