Nowe funkcje dla biznesu na Facebook'u!

Reklama Canvas na Facebooku

Niedawno informowaliśmy o wprowadzeniu przez Facebook’a błyskawicznych artykułów, które jak sama nazwa wskazuje, charakteryzują się szybkim ładowaniem, jak i przyjaznym dla użytkownika sposobem prezentacji. Projekt znalazł również szersze zastosowanie – stał się kolejnym formatem mobilnej reklamy na Facebook’u.

Reklama Canvas na Facebooku

Canvas na Facebook’u

Reklamy Canvas tak samo, jak Instant Articles będą wyświetlać się na pełnym ekranie smartfonów po dotknięciu miniaturki w News Feedzie. Drugim z atutów jest to, iż reklamy będą przechowywane na serwerach Facebook’a, co zagwarantuje szybkie ładowanie. Według zapowiedzi czas wczytywania reklamy ma zająć maksymalnie 3 sekundy.

Nowy format reklamy został tak zaprojektowany, by zachwycał użytkowników smartfonów swoimi walorami wizualnymi. Canvas pozwala nie tylko na używanie zdjęć o wysokiej rozdzielczości, lecz wspiera wiele ciekawych funkcji taki jak np. efekt przesuwania przy przechylaniu telefonu, autoodtwarzające się filmy video, czy galerie z efektem karuzeli. Reklamy te mogą być wyświetlane zarówno w układzie poziomym, jak i pionowym.

Według przeprowadzonych badań reklamy Canvas są świetnie odbierane przez oglądających. Współczynnik kliknięć w reklamę wzrósł aż o 53%. Użytkownicy spędzają średnio 70 sekund na przeglądaniu nowego typu reklamy.

Podobne wpisy