Marketing Internetowy Wyszukiwarki Internetowe

Udział w kliknięciach dla reklamy w sieci wyszukiwania

Google Ads - Zmiany

Reklamy w wyszukiwarce Google to stale rozwijany obszar przez deweloperów z Doliny Krzemowej. Teraz w panelu Ads dostępny będzie wkrótce nowy wskaźnik, który pozwoli specjalistom SEM jeszcze lepiej analizować skuteczność reklam.

Specjaliści marketingu internetowego z pewnością spotkali się z ze wskaźnikiem “udział w kliknięciach reklamy”. Do tej pory zetknąć z nim można było się tworząc kampanie reklam produktowych. Z najbliższym czasie ma się to zmienić. Google poinformowało, że wkrótce wskaźnik dostępny będzie dla wszystkich kampanii reklam w wyszukiwarce. Będzie to spore ułatwienie dla SEM’owców, ponieważ pozwoli lepiej oszacować jaki wpływ będzie miało dodane rozszerzeń lub podniesienie budżetu  na ostateczną liczbę kliknięć reklamy.

O czym mówi nam udział w kliknięciach?

Udział w kliknięciach mówi nam o orientacyjnym uczestnictwie wszystkich odnotowanych kliknięciach, które udało Ci się zdobyć. Bierze on pod uwagę wszystkie Twoje reklamy, które zakończyły się kliknięciem oraz te które były konkurencyjne dla innych przekazów promocyjnych. Przykładowo; jeżeli Twój wskaźnik udziału wynosi 70% oznacza to, że gdybyś zastosował odpowiednie wyższe stawki, podniósł Twój budżet lub pokusił się o zastosowanie rozszerzeń, Twoje reklamy mógłyby odnotować jeszcze 30 kliknięć. Im statystyka udziału jest mniejsza, możliwość uzyskania dodatkowych kliknięć wzrasta.

Dzięki wskaźnikowi możesz jeszcze lepiej poznać obszary, w których do zgarnięcia jest jeszcze większa liczba kliknięć, która przełożyć ma się na jeszcze większy sukces.

O Autorze

Serhii

Reklama

Marketing internetowy dla Twojego biznesu - MagazynSEM

Zapisz się na nasz Newsletter

Najnowsze artykuły, promocje, ciekawostki u Ciebie na mailu!

Sprawdź pocztę i potwierdź adres email

Pin It on Pinterest