Spis treści
Cześć, remarketingu dynamiczny Ads!
Jeżeli jesteś specjalistą zajmującym się marketingiem w wyszukiwarkach na pewno spotkałeś się z tym pojęciem, tylko pod inna nazwą. Kojarzysz Google Adwords? Musisz! 24 lipca platforma zmieniła swoją nazwę. Od teraz do tworzenia kampanii w wyszukiwarce używać będziesz Google Ads. Potentat z Doliny Krzemowej postanowił wprowadzić w swoje szeregi trochę świeżości. Co za tym idzie nazwę zmieniły także narzędzi do zarządzania kampaniami. Remarketing dynamiczny Adwords to teraz Remarketing dynamiczny Ads! Przywitaj się, nie musisz się bać – narzędzie nie uległo zmianie, tylko nazwa!
Zalety remarketingu dynamicznego Ads
Remarketing jest przydatnym narzędziem, stosowanym przez wiele agencji zajmujących się marketingiem internetowym. Stosowany jest w sieci reklamowej – Google Display Network. Jak działa? Pomaga wyświetlać użytkownikom usługi lub produkty, które przeglądali Oni w przeszłości. Przykładem mogą być perfumy. Jeżeli wczoraj oglądałeś konkretne produkty i nie dokonałeś zakupu, dziś zobaczyć będziesz je mógł ponownie na stronach obsługujących sieć reklamową Google. W ten sposób potencjalny klient zachęcany jest do ponownego skorzystania z Twojej oferty i finalizacji transakcji.
Remarketing dynamiczny Ads to świetny sposób na utrwalenie w świadomości użytkowników, że Twój produkt lub usługa, którą zainteresowali się w przeszłości jest warta zakupu. To przydatne narzędzie stale pozwala firmom na znaczące zwiększenie sprzedaży.