Grafika Google od teraz to część sieci wyszukiwania
Aby reklamy produktowe mogły pojawiać się w Grafice Google, podczas optymalizacji konieczne było włączenie sieci partnerów wyszukiwania. Od początku kwietnia nie musisz zaprzątać sobie tym głowy. Teraz każda z reklamy produktowych automatycznie będzie się pojawiać w zakładce Grafika i zachęcać potencjalnych klientów.
Każdy z nas, szukając odpowiedniego produktu, korzystał zapewne z Grafiki Google. Szukanie towaru w tej zakładce pozwala nam ocenić jego wizualną stronę, jest szybkie i wygodne. W sekcji tej skutecznym sposobem na promocję jest wyświetlanie reklam produktowych.
Dotychczas tworząc Adsy, aby znaleźć się w grafice Google, konieczne było włączenie w opcjach sieci partnerów wyszukiwania. Firma z Doliny Krzemowej, chcąc ułatwić pracę specjalistom SEM, poinformowała że zakładka to teraz część sieci wyszukiwania. Klient korzystający z odpowiednich słów kluczowych w wyszukiwarce graficznej, może trafić na Twoje reklamy produktowe.
Konsekwencje włączenia reklam produktowych do sieci wyszukiwania
Jak już wcześniej wspominaliśmy, wraz z włączeniem grafiki do sieci wyszukiwania, nie musisz zwracać już uwagi na to czy zaznaczyłeś opcję sieci partnerów wyszukiwania.
Jeżeli w ostatnim czasie śledziłeś skuteczność swoich reklam produktowych i zauważyłeś, że odsetek odwiedzin z sieci partnerów spadł, ale za to wzrósł z sieci wyszukiwania – rewolucja graficzna w Google się rozpoczęła!
Podczas śledzenia danych pamiętaj jednak, że dane zebrane w przeszłości nadal zaliczane będą do tych pochodzących od sieci partnerów i nie będą pojawiać się w sekcji odpowiadającej za wyszukiwarkę.
Jeżeli podczas tworzenia kampanii nie wybrałeś opcji sieci partnerów wyszukiwania, reklamy produktowe zaczną pojawiać się w Grafice Google. Może to wpłynąć na wzrost odwiedzin Twojej strony.