Aktualności Social Media Marketing

Stories Youtube

youtube stories

Wszystkie osoby śledzące media społecznościowe zapewne wiedzą czym są popularne “Stories”. To zdjęcia lub krótkie filmy, które udostępniane są przez użytkowników, aby publicznie się nimi podzielić. Stories możemy oglądać przez krótki czas, mamy na to zaledwie 24 godziny. Opcja ta najpierw pojawiła się na Snapchacie, a następnie wprowadzona została w Messengerze należącym do Facebooka. Teraz popularne Stories odnajdziemy na platformie Youtube, ale w nieco zmodyfikowanej wersji.

Jak działają stories na Youtube?
Pierwszą zmianą w Stories, którą zauważyć można będzie jest czas relacji. Gdy na pozostałych platformach story dostępna jest przez 24 godziny, na Youtube oglądać będziemy mogli ją przez 7 dni! Serwis ten działa nieco inaczej niż pozostałe, dlatego zwiększony czas ułatwi dostęp do relacji użytkownikom. Korzystanie ze Snapchata lub Messengera nie wymaga zbyt dużej ilości sekund. Rzecz ma się inaczej w przypadku Youtube, który działa inaczej. To właśnie jest głównym powodem siedmiodniowego dostępu do relacji.
Stories na Youtube nie będzie mógł publikować każdy. Aby relacja pojawiła się musi zostać spełniony jeden warunek. Twórcy contentu muszą poszczycić się liczbą minimum 10 tysięcy subskrybentów.
Relacje na platformie z filmami z całą pewnością ożywią komunikację na linii twórca filmów – odbiorcy. Od teraz podzielenie się przez właścicieli kanałów zapowiedziami nowych wideo będzie znacznie łatwiejsze i nie zniknie w przeciągu doby.

O Autorze

Redakcja magazynsem.pl

Chcesz do nas dołączyć i promować swój biznes lub osobę na ramach magazynsem.pl ? Napisz na redakcja@magazynsem.pl, w temacie wiadomości: "współpraca - magazynsem.pl".