Niedawno informowaliśmy o aplikacji Primer stworzoną przez Google’a, która w szybki i przyjemny sposób uczy zagadnień marketingu, a teraz przedstawiamy projekt z naszego rodzimego podwórka. Twórcy Sotrender – narzędzia do analityki social mediów – postanowili uruchomić aplikację Sombrero. Jej celem jest dostarczanie wiedzy z e-marketingu właścicielom małych przedsiębiorstw, które prowadzą swoje działania komunikacyjne w obszarze Internetu.
Czym jest Sombrero?
Sombrero jest bezpłatną aplikacją na telefony z systemem Android, jak i iOS, która oferuje materiały edukacyjne związane z marketingiem internetowym. Skierowana jest do osób z niewielkim doświadczeniem związanym z reklamą w Internecie. Twórcy podkreślają, iż aplikację kierują głównie do firm z takich branż jak turystyka, gastronomia, beauty, fitness, czy e-commerce.
Aplikacja Sombrero codziennie wysyła nowe zadania oraz motywuje do osiągania nowych celów. Zadania zostały tak przygotowane, by nie zajmowały więcej niż 15 minut. Obejmuje takie tematy jak kreacja treści, mierzenie skuteczności komunikacji, branding, czy działań związanych z mediami społecznościowymi.