Relacje

Internetowe Rewolucje Google gościły we Wrocławiu

Internetowe Rewolucje Google

W zeszłym tygodniu Uniwersytet Wrocławski zamienił się w centrum szkoleniowe firmy Google, która w ramach Internetowych Rewolucji zorganizowała wykłady i warsztaty dla zainteresowanych tematyką reklamy w Internecie. Certyfikowani trenerzy przeprowadzili prelekcje dla niemal 50-ciu osób.

Strategia reklamy online oraz e-commerce

Po przedstawieniu historii oraz usług Google’a na mównicę wyszli – Łukasz Wnuk oraz Krzysztof Czyżykiewicz, który poprowadzili wykład dotyczący obecności i reklamy online w oparciu o model See – Think – Do – Care. Przedstawili narzędzia, z których korzystają w trakcie kampanii reklamowych prowadzonych dla swoich klientów. Następnie podpowiedzieli uczestnikom, w jaki sposób powinni zoptymalizować swoje kampanie w Google AdWords.

Kolejnym prelegentem w trakcie pierwszego dnia szkoleń był Paweł Bilczyński, który opowiedział o prowadzeniu sklepów internetowych. Wykład był skupiony wokół funkcjonalności platform sklepowych oraz prawidłowego prowadzenia kampanii produktowych w AdWords. Ponadto przedstawione zostały statystyki ukazujące stały wzrost ruchu z urządzeń mobilnych, co podkreśla, jak istotne jest dostosowywanie stron i kampanii reklamowych pod dane urządzenia.

Kompetencje miękkie i obecność marki w sieci

Drugi dzień szkoleń rozpoczął się od warsztatu z kompetencji miękkich, które poprowadził Maciej Westerowski. Tematem była szeroko pojęta komunikacja interpersonalna oraz zarządzanie sobą w czasie. Trener przedstawił sposoby dostosowywania przekazu podczas prowadzenia rozmów z klientami. Uczestnicy otrzymali szczegółowe wskazówki dotyczące zwiększania produktywności.

Ostatni warsztat poprowadziła Katarzyna Baranowska wraz z Marcinem Wolnickim. Szkoleniowcy przedstawili sposoby budowania strategii obecności online w oparciu o SEO, reklamę AdWords oraz e-PR. Opowiedzieli jak dobierać narzędzia oraz na co zwracać szczególną uwagę w trakcie prowadzenia kampanii. Przedstawili na realnych przykładach, typy reklam, które w ich przypadku przynoszą największe korzyści.

Na koniec drugiego dnia szkoleń uczestnicy podeszli do egzaminu, który składał się z testu oraz opracowania case study. Osoby, które zaliczyły egzamin otrzymają certyfikat „Eksperta Internetowego” sygnowany przez firmę Google.

 

O Autorze

Redakcja magazynsem.pl

Chcesz do nas dołączyć i promować swój biznes lub osobę na ramach magazynsem.pl ? Napisz na redakcja@magazynsem.pl, w temacie wiadomości: "współpraca - magazynsem.pl".