Firma Google nie od dziś stara się pomóc przedsiębiorcom. Tym razem zaoferowała aplikację na urządzenia mobilne o nazwie Primer, której celem jest ułatwienie prowadzenie działalności marketingowej w obszarze Internetu.
Testowa wersja aplikacji była dostępna już od roku i oferowała krótkie lekcje, które miały pomóc lepiej zapoznać się z tematem content marketingu, czy chociażby monitorowaniem mediów. Aplikacja jest kierowana zarówno do właścicieli małych startupów, jak i dużych przedsiębiorstw.
Zalety Google Primer
Do zalet aplikacji należy dostępność. Z lekcji można korzystać zarówno online, jak i offline. Krótkie lekcje mają nam pomóc lepiej spożytkować czas spędzony w pociągu, samolocie, czy kolejce do lekarza. Google zapowiedziało, iż tematy będą stale aktualizowane.
Swoje postępy możemy z łatwością zapisać i w każdej chwili kontynuować od ukończonego etapu. Interesujące nas treści możemy zapisać oraz podzielić się nimi z innymi.
Za materiały odpowiada ekipa Google Learn oraz eksperci z branży marketingu, którzy czuwają nad jakością lekcji. Google zapewnia, iż dostępne treści zostały napisane tak, by każdy w łatwy sposób mógł je przyswoić i zastosować u siebie.
Aplikację znajdziecie na oficjalnej stronie: YourPrimer.com