Aktualności

Google AdWords doczeka się przebudowy

Google AdWords - system reklamowy

Google poinformował, iż z okazji 15-lecia swojego narzędzia reklamowego przeprowadzi dużą przebudowę. Mowa oczywiście o systemie AdWords, z którego korzysta wiele milionów reklamodawców z całego świata. Aktualny interfejs graficzny został wprowadzony w 2008 roku i przez wielu ekspertów SEM uznawany jest za mocno przestarzały.

Google AdWords - nowy interfejs graficzny

Google AdWords – co się zmieni?

Celem Google jest stworzenie interfejsu przyjaznego dla użytkowników, który ułatwi zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz odczytywanie statystyk. Panel Google AdWords ma być bardziej intuicyjny, a najpotrzebniejsze informacje łatwo dostępne.

Nowa wersja narzędzia to nie tylko nowy interfejs graficzny, lecz również inna filozofia działania. Zostanie bowiem zaprojektowana zgodnie z zasadą mobile-first, co nie jest niczym zaskakującym, zważając na rosnącą liczbę wyszukiwań wykonywanych za pomocą urządzeń mobilnych.

Kiedy pojawi się nowa wersja Google AdWords?

Niestety wielkich zmian nie ujrzymy w najbliższym czasie. Google poinformował, iż proces budowania nowego interfejsu zostanie rozłożony na 2016 i 2017 rok. W trakcie testów do skorzystania z nowej wersji zostaną zaproszeni reklamodawcy, którzy będą mogli realnie ocenić wprowadzone zmiany i współpracować ze specjalistami firmy z Mountain View nad udoskonaleniami systemu.

 

O Autorze

Redakcja magazynsem.pl

Chcesz do nas dołączyć i promować swój biznes lub osobę na ramach magazynsem.pl ? Napisz na redakcja@magazynsem.pl, w temacie wiadomości: "współpraca - magazynsem.pl".