Aktualności

Nowe funkcje dla biznesu na Facebook’u

Nowe funkcje dla biznesu na Facebook'u!

Pewne zmiany nadchodzą na Facebook’u, a konkretnie dotyczą one przycisków call-to-action, dzięki którym profile firmowe mogą zyskać nowe możliwości w serwisie społecznościowym.

Nie od dziś wiadomo, że Facebook jest najlepszą formą komunikacji między firmą, a klientem, dlatego zostały wprowadzone pewne udogodnienia, które pozwolą na jeszcze bardziej bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem.

Co uległo zmianie na Facebook’u?

Facebook zoptymalizował przekierowania dla urządzeń mobilnych oraz wzbogacił możliwość doboru przycisków call-to-action o przyciski, które pomogą Ci od razu przejść do konkretnej akcji:

  • „Shop Now” – umożliwia bezpośrednie przejście do sklepu,
  • „Get Quote” – pozwala na uzyskanie przez klienta wyceny,
  • „Request Time” – przycisk ułatwiający dokonywanie rezerwacji.

Czyli będąc na fanpage’u jakiegoś sklepu możemy z Facebook’a zostać bezpośrednio przekierowani na stronę sklepu, by obejrzeć dostępny asortyment.

Rekomendacje na Facebook’u

Oprócz przycisków call-to-action zmienił się także sposób dodawania opinii. Od teraz do dodanej opinii można dodać odnośnik do odpowiednich stron lub udostępnić rekomendacje na mapie. Facebook zapowiada jednak, że to nie koniec nowości dla profili firm, bowiem mają w planach nowe funkcjonalności, które mają pomóc pozyskać nowych klientów i odnieść sukces.

O Autorze

Redakcja magazynsem.pl

Chcesz do nas dołączyć i promować swój biznes lub osobę na ramach magazynsem.pl ? Napisz na redakcja@magazynsem.pl, w temacie wiadomości: "współpraca - magazynsem.pl".