Google AdWords kilka miesięcy temu wprowadziło Expanded Text Ads. Bing poszedł w jego ślady i od wczoraj również korzysta z rozszerzonych reklam.
Spis treści
Czym Bing chce przyciągnąć klientów?
Bing chce przyciągnąć klientów identycznym formatem reklamy, jak Google AdWords. Wszystkie pola mają takie same formatowanie i nawet taki sam limit znaków, jak reklamy w AdWords. Dodatkowo w Bingu istnieje możliwość importowania Googlowskich reklam. Dzięki temu marketingowcy nie muszą wysilać się, aby stworzyć osobną wersję reklamy dla Binga i osobną dla Google.
Jak wyglądają reklamy rozszerzone w Google Adwords?
Przypomnijmy, jak wyglądają reklamy rozszerzone w Google:
- Posiada dwa nagłówki reklamy
- Zamiast dwóch wierszy opisu, teraz jest tylko jeden, ale dłuższy (80 znaków vs 2×35).
- Reklamy są zoptymalizowane pod urządzenia mobilne.
Zalety Expanded Text Ads w Bing
Część reklamodawców narzeka, że AdWords ucina reklamy, czasem nawet w środku słowa. Bing ma robić to znacznie rzadziej, a jeśli już, nie powinno się to zdarzyć w środku słowa. Bing opublikował szczegółowe wyjaśnienie na temat ucinania reklam.
Bing daje reklamodawcom także możliwość kapitalizowania liter w adresie url. To może przyłożyć się do uzyskania większego CTR przez reklamy.