Aktualności

Bing również wprowadził Expanded Text Ads

Wyszukiwarka Bing - logo

Google AdWords kilka miesięcy temu wprowadziło Expanded Text Ads. Bing poszedł w jego ślady i od wczoraj również korzysta z rozszerzonych reklam.

Czym Bing chce przyciągnąć klientów?

Bing chce przyciągnąć klientów identycznym formatem reklamy, jak Google AdWords. Wszystkie pola mają takie same formatowanie i nawet taki sam limit znaków, jak reklamy w AdWords. Dodatkowo w Bingu istnieje możliwość importowania Googlowskich reklam. Dzięki temu marketingowcy nie muszą wysilać się, aby stworzyć osobną wersję reklamy dla Binga i osobną dla Google.

Bing Expanded Text Ads

Jak wyglądają reklamy rozszerzone w Google Adwords?

Przypomnijmy, jak wyglądają reklamy rozszerzone w Google:

  • Posiada dwa nagłówki reklamy
  • Zamiast dwóch wierszy opisu, teraz jest tylko jeden, ale dłuższy (80 znaków vs 2×35).
  • Reklamy są zoptymalizowane pod urządzenia mobilne.

Zalety Expanded Text Ads w Bing

Część reklamodawców narzeka, że AdWords ucina reklamy, czasem nawet w środku słowa. Bing ma robić to znacznie rzadziej, a jeśli już, nie powinno się to zdarzyć w środku słowa. Bing opublikował szczegółowe wyjaśnienie na temat ucinania reklam.
Bing daje reklamodawcom także możliwość kapitalizowania liter w adresie url. To może przyłożyć się do uzyskania większego CTR przez reklamy.

 

O Autorze

Redakcja magazynsem.pl

Chcesz do nas dołączyć i promować swój biznes lub osobę na ramach magazynsem.pl ? Napisz na redakcja@magazynsem.pl, w temacie wiadomości: "współpraca - magazynsem.pl".